понедељак, 8. август 2022.

Vendi EKSKLUZIVNO otkriva zašto je raskinula sa ŠEŠELJOM!

- Sve što sam radila u životu bilo je transparentno i javno.






Kod mene nema tih ribolovačkih priča da je bilo ko slao helikopter po mene. Zna se da sam nešto više od godinu dana bila u vezi sa Vojislavom Šešeljom. Odgovarao mi je jer je u to vreme bio inteligentan, pa smo se međusobno dopunjavali. Posle se ispostavilo da nije baš tako, ali da ne ulazimo sad u te političke teme. Raskinuli smo jer sam ja imala potrebu sebe da gradim, a ne da budem u zlatnom kavezu. Mene zlatni kavez nikada nije zanimao. Nisam želela da žrtvujem svoj život zbog nekog gvožđa, skupih automobila, letovanja, otkrila je Vendi u emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem" zašto je prekinula ljubavnu romansu sa Šešeljom.

https://www.youtube.com/watch?v=EbjUiu2EfPs&t=2216s

#NenadŠkundrć, #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM, #VENDI #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар