понедељак, 18. јул 2022.

NEVENA ŠARČEVIĆ: Lepim ženama nije lako jer dobijaju ogroman švedski sto!

- Lepim ženama nije lako jer dobijaju ogroman švedski sto - izjavila je glumica Nevena Šarčević u emisiji 'Nedeljom u 6'.  - Mogućnost izbora stavlja čoveka u proces.








Nevena Šarčević vlasnica dve internacionalne nagrade i seksipilnog izgleda slovi za jednu od najatraktivnijih srpskih glumica.


- Bog mi je dao mogućnost da biram i to na veliko, a da li je to dobro? Uvek sam imala švedski sto pun izvrsnih delicija. Ono što je interesantno je: da prvo stojiš i gledaš jako dugo u sve te pikanterije gledajući da li te neko gleda da li ćeš uzeti štogod! Glupost! A život me postavio ispred takvog obilja. Svašta - duhovito je objasnila glumica Nevena Šarčević


- Bila sam slatka devojčica, pa lepa tinejdžerka, gimnazijalka i sad devojka, imala sam puno neprijatelja i pravili su mi smicalice. Moja majka nije od mene pravila princezu, nego me je pustila sama da se borim, ali imam rane. A obično od ružnih prave princeze. Sve sam sama stekla i naučila. Za mene je znanje moć. Pa otuda pitaju odakle ja ovde ili onde, zato što je znanje unutar mene gde god da sam i s njim brzo manevrišem jer sam ga stekla, a pritom ne mislim samo na obrazovanje-  kaže glumica Nevena Šarčević.




[caption id="attachment_297556" align="alignnone" width="301"]NEVENA ŠARČEVIĆ: Lepim ženama nije lako jer dobijaju ogroman švedski sto! Foto: Privatna arhiva[/caption]



Nevena Šarčević obožava more i morske specijalitete na švedskom stolu. Pronalazi inspiraciju u morskim talasima.


- Baka mi je rekla 'nemoj samo da trciš za konobarom koji nosi poslednje kanapee'. Rekla sam joj da ne brine i da 'testo' neću jesti, nego najbolje komade kavijara i šampanjca ili pak pršute i zdravog domaćeg vina. Bitno da su najbolji zalogaji - figurativno je objasnila glumica Nevena Šarčević.


- Kao mala slušala sam nesrećne žene koje nisu bile u skladu sa svojim odlukama kad su se udavale, a sada slušam svoje drugarice! Nesrećne i nezadovoljne. Ludi muževi im uzimaju decu, svete se. Pa me uhvati strah, ali niko tapiju na vezu ili brak nije dobio. - ističe glumica.





[caption id="attachment_297558" align="alignnone" width="760"]NEVENA ŠARČEVIĆ: Lepim ženama nije lako jer dobijaju ogroman švedski sto! Foto: Privatna arhiva[/caption]




- Skoro sam srela glumca kolegu koji je na početku Akademije bio faca i  shvatila sam da nije radio na sebi, ostala je samo fasada, a unutra vlaga već počela da se hvata za zidove - objašnjava nam glumica.


- Zalažem se za predbračni ugovor, pogotovo ukoliko je u dogovoru dete ili više dece da žena, majka, kraljica mora biti obezbeđena! To nije nikakav atak na njegov ego već balans i sigurnost. Dosta je priča po Srbiji ' Prvi put s ocem na jutrenje', vreme je za novu pripovetku! Uostalom to je briga i bezbednost za njegovo dete - zaključuje glumica.


Izvor: PRessSerbia



#Glumica, #NevenaŠarčević, #UDAJA #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар