уторак, 19. јул 2022.

DALILA SE VRAĆA U ŠEPAK! Mujićeva u emisiji uživo obelodanila kada napušta Srbiju!


Haos na samom početku emisije









Naime, Milan je otkrio da Dejan kasni u emisiju, a razlog nije poznat.

- Ja se bolje osećam, nemam tremu, znam šta mogu da očekujem, spremna sam. Nisam sama, dobila sam medveda od podrške. Navikla sam da sedim pored njega (Dejana) u kući, neće mi biti neprijatno - rekla je Dalila i dodala:


- Teško mi je jer nisam do sada imala prilike da vidim porodicu, ali sutra se to menja jer idem kući - bila je iskrena Dalila.


Podsetimo, dosta se spekulisalo o odnosu Dalile i Filipa, ali je zadrugarka danas na svom Instagramu otkrila da su oni definitivno raskinuli.



Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/ Alo.rs




#Dalila, #DejanIDalila, #Zadruga, #Zadruga5 #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар