недеља, 5. септембар 2021.

ŽENE DOMINIRAJU! PALE PRVE SIMPATIJE! Matora otkrila da je imala VRELU scenu sa Mimom u šminkernici! PIPKALA JOJ GRUDI

Jovana Tomić Matora, koja je učestvovala u prethodne četiri sezone, odlučila je da uđe i u petu jubilarnu sezonu.






- Između dve vatre sam. Dogovorila sam se sa jednom da će mi biti drugarica utorkom, a Mima, imale smo situaciju u šminkernici. Lepu situaciju. Ja sam se šminkala, videla prelepe ženske grudi, pitala sam da joj pomognem i onda smo se upoznale. Lepa je jako, ima lepih zadrugarki. Muškarci su preplašeni - istakla je Jovana.

- A i ružni su - dobacila je Viktorija Mitrović.

- Ćuti ti, ti voliš zadrugare - odbrusila je Tomićeva.

https://youtu.be/Ox3u4lFnhp0

#JovanaTomić #Matora #Rijaliti #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар