петак, 10. септембар 2021.

Majka joj pomogla da se sazna da je đak generacije: "Dušmani su na plakatima videli Jovanu Jeremić"!

- U osnovnu sam htela da krenem sa pet i po godina, a jedna seoska učiteljica, danas slikar akademski, rekla je tada da će ona da me primi - rekla je Jovana.






Voditeljka Jovana Jeremić posetila je školu u rodnom Ljigu, pa ispričala šta se tamo sve dešavalo.

Kako je otkrila, plakati sa njenim likom bili su svuda po gradu kada je postala đak generacije, a za to je zaslužna Jovanina majka.

- To je plakat kojim je ispravljena nepravda. Idejni tvorac plakata je moja mama, Olga Jeremić. Ona je mene terala da budem dvojkaš, nije podnosila što toliko sebe dajem i što sam đak generacije. Na plakatu gde su svi đaci napisano je "Jovana Jeremić", ali nije stavljena apozicija - zapeta đak generacije, kao svuda. To nije bilo pravedno - započela je priču Jeremićeva.

- Ta jedna devojčica koja je odradila plakat tako je uradila, jer joj je bilo krivo što ona nije bila đak generacije. Mislili su da me zeznu, ali je moja majka uradila ovako. Na tri mesta u gradu su bili plakati, gde god su se dušmani okretali videli su "Jovanu Jeremić" sa titulom đak generacije - rekla je voditeljka.

- U osnovnu sam htela da krenem sa pet i po godina, a jedna seoska učiteljica Goca, danas slikar akademski, rekla je tada da će ona da me primi. Krenula sam i to su mi najlepše uspomene. Ta učiteljica mi je obeležila život. Znala sam i da popijem kaficu, ovde su me dušom prihvatili. Nisam mogla da naučim da čitam nikako, a posle sam bila druga u srpskom jeziku - dodala je Jovana koja je posetila i hrast koji prema njenim rečima ispunjava želje.

- Ovo je sveto mesto, ovaj hrast. Kada osetiš dušu, to se ostvari. Ja sam maštala da ću budem ime i prezime - rekla je ona.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Blic

#ĐakGeneracije #JovanaJeremić #Ljig #Plakat #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар