четвртак, 3. јун 2021.

PILETINA JOJ SE UVEK LEPILA ZA PRSTE Voditeljka Dušica Jakovljević progovorila o muškarcima: "Matorci me ne zanimaju"!

"Ja nikada neću biti žena svojih godina", izjavila je Dušica.






Kako kaže Dušica Jakovljević zahvaljujući svom duhu i neposrednosti u komunikaciji, prilaze joj samo mlađi muškarci, zbog čega je presrećna.

- Mene nikada nisu privlačili ni zauzeti, a kamoli stariji muškarci. Tačnije, nikada nisam odgovarala na njihova udvaranja - rekla je voditeljka „Zadruge“ i pojasnila:



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели Dusica Jakovljevic (@dusicajakovljevic)






- Ja nikada neću biti žena svojih godina. Izgledam mlađe, oblačim se i ponašam tako kao da sam bar 10 godina mlađa nego što jesam - rekla je Dušica kroz osmeh i dodala da se „piletina uvek lepila za prste“.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Alo

#DusicaJakovljevic #Momci #Voditeljka #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар