понедељак, 28. јун 2021.

OVO JE MNOGE ZANIMALO! Marija Šerifović OTKRILA kada će se POVUĆI iz žirija "Zvezda Granda"

Šerifovićeva se pokazala kao jedan od najboljih mentora!






Svake godine je skoro neizvesno koga ćemo gledati u žiriju "Zvezda Granda" i ko će "suditi" novim talentovanim ljudima.

Marija Šerifović je u nekoliko navrata najavljivala svoje povlačenje iz žirija ovog takmičenja, a sada je, po završetku sezone, progovorila iskreno o tome i otkrila kada će se definitivno povući.

Šerifovićeva je, na radost mnogih, priznala da ćemo je ipak gledati i u sledećoj sezoni.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели Marija Serifovic (@serifovic)






- Evo odradiću još jednu sezonu, ali ne mora da pobedi moj kandidat. Ova sezona je trajala dve godine i baš se odužila. Ovde nije stvar izluđivanja nego umora u nekom trenutku i nedostatka ideja. Moram da budem iskrena, ja sam smišljala sve stvari za nastup svih mojih kandidata, to je uglavnom bilo u neko gluvo doba noći jer svaka sitnica je užasno važna i ja zbog toga verovatno najviše nerviram samu sebe - rekla je pevačica.

Marija je u žiriju "Zvezda Granda" od 2015. godine, a kako izgleda, ona je jedna od najboljih mentorki, jer je prošle godine odnela pobedu njena  kandidatkinja Džejla Ramović, a ove je pobedio takođe njen kandidat Mahir Mulalić.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Srbija Danas

#MarijaSerifovic #Ziri #ZvezdeGranda #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар