петак, 25. септембар 2020.

ZADRUGAR osumnjičen za silovanje!!Filip Car otkrio jezive detalje...

Haos






Zadrugar Filip Car jutros je izneo neke šokantne detalje iz svog privatnog života.

Naime, on je Marku Đedoviću i Ivani Šašić pričao o devojci koja ga je svojevremeno optužila za napastvovanje, a sada su prijatelji.

“Ja ovde pričam o mafijašici! Ona je živela kod mene tri i po godine, i bila je maloletna. Ona je došla u klub gde sam radio, i ona ode kod mene. Tokom noći je ona meni uzela telefon i videla neke slike, i onda me prijavila za silovanje. Onda me je zvala policija i ona je otišla kod ginekologa, koji je rekao da nema tragova odnosa. Ona je dobila tada kaznu od godinu dana zatvora, zbog lažnog iskaza, a kada je izašla opet smo bili zajedno. Sada smo samo prijatelji”, rekao je Filip i sve šokirao.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/alo.rs


#FilipCar #Reality #Zadruga #Zadrugari #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар