уторак, 5. новембар 2019.

Ozbiljno se povredio na snimanju: Keba završio u Urgentnom nakon pada u TLZP


Pevač Dragan Kojić Keba (59) doživeo je nezgodu tokom snimanja emisije "Tvoje lice zvuči poznato"






Pevač Dragan Kojić Keba (59) doživeo je nezgodu tokom snimanja emisije "Tvoje lice zvuči poznato". Naime, Keba je tokom snimanja svoje tačke u kojoj je imitirao Džejmsa Brauna doživeo peh, ali ne svojom krivicom.

Samo nekoliko minuta pre ove imitacije pevao je sa Knezom na sceni pesmu Esme Redžepove, a nakon završetka počela je pesma Džejmsa Brauna i bio je red da Keba odradi svoju imitaciju. Bend je već bio na sceni i sve je bilo spremno za početak, zavesa je pala i nastup je počeo, međutim došlo je do greške među scenskim radnicima. Oni su, naime, dok je pevač preskakao zavesu, istu povukli, što je i prouzrokovalo Kebin pad.

- Znate kako, velika je to manifestacija, u ceo taj projekat uključeno je mnogo ljudi. Tačno je da se desila nezgoda u toku snimanja, pre mog nastupa ta zavesa koja je pala visoka je 10 metara i sve je to bilo okej. Međutim, desila se ta, ja verujem greška među scenskim radnicima, i dok sam ja gazio po zavesi želeći da je preskočim neko je povukao i naravno ja sam izgubio ravnotežu i pao sam na rame. Neću nikom zameriti ovu grešku, zato što razmišljam u tom pravcu da niko nije imao nameru da to uradi, ali jedno je sigurno - da ću sigurno saznati ko se bavi tim poslom i kome se omakala ta greška. Znate, ja nisam baš nevidljiv, trebalao je malo više da se pazi na takve stvari - priča Keba za Telegraf jetset.

- Brzo sam ustao, mislim da sam brže ustao nego što sam pao i mislim da je sve to do moje jake psihičke snage. Eto ustao sam, stisnuo sam zube i zbog publike koja mi je dala ogromnu podršku, odradio sam tu imitaciju uz jake bolove. Kada sam završio imitaciju, izvinio sam se svima u studiju i morao da napustim dalje snimanje. Na snimanju naravno imamo lekarsku pomoć, ali morao sam da odem u Urgentni i proverim da li se nije desila neka ozbiljnija povreda. Tako u žurbi nisam ni stigao da skinem svu onu šminku, pa sam tako polu našminkan i sa maskom Džejmsa Brauna otišao u Urgentni. Odmah smo snimili rame i hvala Bogu nema ozbiljnih povreda, ali smo se svi tako ismejali tamo, zbog moje maske naravno - objasnio je Keba.

Pevač na kraju ističe da je dobro, i da je odlično prošao kako je sve moglo da se desi.

- Imam samo neku malu povredu ramena, što je i normalno od siline tog udarca. Idem samo na neke struje i tretmane da bih se što pre oporavio - završava Keba.

 



#DraganKojic #KEBA #Povreda #Snimanje #TLZP #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар