субота, 30. новембар 2019.

Mihajlović progovorio o leukemiji prvi put od početka lečenja (VIDEO)

Borba počela u julu.












- Hvala svima. A vi momci, trebalo bi da budete na terenu i da trenirate. Sve činite samo da izbegnete trening – našalio se Mihajlović na početku obraćanja, održavši "lekciju" igračima koji su ubrzo napustili pres salu.

[embed]https://www.facebook.com/bfc1909official/videos/429334604409276/[/embed]

- Hvala doktorima, oni znaju najbolje kako je suočiti se sa borbom protiv teške bolesti. Hvala im iz dubine srca. Bez njih nikad ne bih prevazišao ovaj put, zato se oporavljam.

Usledilo je Mihino dirljivo obraćanje.

Hvala mojoj supruzi Arijani koja ja zajedno sa mnom prilazila kroz taj strašan period. Izvinite, emocije su me obuzele. Izvnite što plačem - rekao je Siniša u suzama.

- Pronašao sam neke anđele čuvare, koji su mi psihološki pomogli. Bez njih ne bih uspeo. Biću večno zahvalan. Žao mi je samo što ne mogu sve da ih imenujem.

O Sinišinoj bolesti pričao je doktor  Mikele Kalvo, direktor hematološkog odeljenja.

[embed]https://twitter.com/Teo__Visma/status/1200359620671393793?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1200359620671393793&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.srbijadanas.com%2Fsport%2Ffudbal%2Fmihajlovic-2019-11-29[/embed]

Govorim na Sinišinu molbu. Treba biti veoma oprezan na ovom putu prema bolesti i u terapiji. Složena je dijagnoza i njom smo se bavili najbolje što umemo. Bolest smo otkrili posle drugih testova koje je Siniša radio. Određena vrsta belih krvnih zrnaca prolazi kroz proces usporavanja sazrevanja i razmnožavanja bez kontrole, što je dovodilo do toga da kosti gube sposobnosti. Sve ide kako treba, ali moraćemo da vodimo računa u budućem periodu, redovno da obavljamo kontrole, kako nešto ne bi krenulo po zlu - objasnio je Kalvo.

Zatim je reč opet dobio Siniša.

- Hvala mojoj porodici. Mojoj jedinstvenoj supruzi Arijani, mojoj deci. Oni su još mladi, potreban sam im. Bio sam jak i zbog moje majke i brata koji su u Srbiji.

Onda je poslao poruku onima koji se bore protiv opake bolesti.

- Ne smete odustati, morate biti jaki. Zaplakati ako treba. To je jedna bolest koja, kada uđete u sve to morate izgurati do kraja. Nema nazad. Nikada nisam izgubio volju da se borim, to je u mom DNK. Postoji mnogo komplikacija, ali moraš da se boriš. Za sve ovo moraš da imaš 'jaku glavu'. Opasnost i strah postoje, ali ne odustajem. Izlazio sam i na teren, to mi je davalo snagu, iako sam imao osećaj slabosti. To su teški momenti. Svako jutro moram da pijem veliku količinu lekova, ali to je cena zdravlja.

Podsetimo, Mihajlović je prošle nedelje otpušten iz bolnice posle treće serije hemoterapije. Mihajlović je otpušten iz klinike Sant Orsola 22. novembra, pošto mu je 29. oktobra urađena transplatacija koštane srži nepoznatog donora.
Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Srbija Danas



#FKBolonja #Leukemija #SerijaA #SinišaMihajlović #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар