субота, 4. јун 2022.

"Palite kući, evo ga ovaj sa lisicama": Aco Pejović šokirao izjavom o tome kakav je u kafani

Pevač Aco Pejović otkrio je da li je istina da u kafani zaključava i kao terorista ne dozvoljava nikom da ide dok se ne popije.






On je imao poprilično zanimljiv odgovr na to pitanje.

- To je Lukasova rečenica, palite kući evo ga ovaj sa lisicama. Ja volim kafanu i jako volim da ostajem do kasno. To terorista je što ne dozvoljavam da se ide kući, mada to nije u smislu da zaključavam i gutam ključ. Nego imam neke svoje metode da se ostane. Jel se sećaš onda kada sam ostao, a nije mi se ostajalo. Proradi meni milion stvari poput toga sa kojim izmanipulišem. Naravno da ostanu posle toga jer su bliski ljudi i jer me vole - rekao je Aco Pejović.

- Izbegavam u poslednje vreme da ostajem do kasno, jer ne mogu više. Posebno kada moram da ustanem jer imam obaveze - istakao je Pejović za "Kurir".

#AcoPejovic,#Pevac #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар