четвртак, 30. јун 2022.

Nakon razvoda, supruga pevača našla novog dečka italijana, a on ide na psihoterapiju

Frontmen grupe "Magla bend" Vladan Savić nakon razvoda od blogerke Jovane Jocić priznaje da je odlučio da krene na psihoterapiju.






Naime, blogerka Jovana Jocić i Vladan Savić nedavno su odlučili da stave tačku na svoj odnos. Ova vest mnoge je šokirala, a Jovana je priznala da ima novog dečka koji je Italijan.

S druge strane Vladan je sada otkrio da li je zaljubljen i kada će novu partnerku predstaviti javnosti.

- Ja sam srećan jako, po mojoj energiji se to vidi. Devojku ćete videti nikada, ne znam da li ćete je ikada videti u budućnosti, zato što ću se maksimalno potruditi. Ne želim da delim svoju sreću - kaže Vladan i otkriva da li je nekada potražio stručnu pomoć:

- Sam sam odlučio da krenem na psihoterapiju i savetujem svima i onaj koji misli da je super i da mu je sve u životu super, taj tek treba da krene na terapiju. Odlučio sam kada sam video kuda vodi ovaj brod - bio je iskren on za Republiku.

#MaglaBend,#VladanSavić #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар