уторак, 7. јун 2022.

Matora i MC Aleks ne mogu da se saberu, Đedović ih razotkrio, pa nastavio da ih rešeta


Jovana Tomić Matora i MC Aleks uhvaćene u laži









Jovana Tomić Matora pokušavala je da objasni svoj odnos sa MC Aleks.

- Stalno mi prebacuje da sam je izdala i da ima strah da ću reći Đedoviću. Ona je znala da će biti folirant i pristala je - pričala je Tomićeva.

- Ona se nije odrekla titule foliranta - dodao je Đedović.

- Imam sto zamerki, obaviu razgovor. Ne možeš da nemaš želju da se poljubiš sa nekim. Ona je imala ovde strah, da smo bile kod kuće same možda bi se opustila i nešto bi se desilo - rekla je Matora.

- Ja sam tebi rekla da kad bi bile kući desilo bi se nešto... Nisam htela ovde. Ja sam rekla i Sandri - dodala je MC Aleks.

- Uvrzle ste se u laži, to je katastrofa. Njih dve ovde mrmljaju, Aleks kaže da bi se desilo u stanu. Kako onda nećete da se poljubite? - pitao je Đedović.

- Nas dve da smo same u stanu, sigurno bi se nešto desilo, ali ovde imam strah - rekla je MC Aleks.

- Reci da si lažno priznala, ako nije tako. Sad si priznala, ali bi da se izvučeš. Je l' se neko z*jebava? - nastavio je Marko.

Foto: Printcreen

Izvor: PRessSerbia/ Alo.rs



#Matora,#MCAleks,#Zadruga,#Zadruga5 #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар