петак, 2. јул 2021.

"Nemoj da sam te čula da pričaš sa Sanjom ili Aleksandrom" Maja URLALA na Janjuša, on se bezuspešno pravdao

Marko Janjušević Janjuš pokušao je da uteši Maju Marinković, koja  je plakala zbog njega i njegovih provokacija, a kada joj se obratio, nastao je još veći metež.






- Hoću sad da te zagrlim, dođi - rekao joj je on.

- Ti si smrad, sve vreme joj dobacuješ. Lažeš, izvrćeš priču! Ti si pogledao u nju i komentarisao, pa si govorio da ćeš ići u Šopićkinu emisiju. Ti si smrad, sve ovo namerno radiš! Želiš da ispadneš moja žrtva! - vikala je Maja.

- Sprdao sam se, a sada sam došao da te zagrlim i smirim situaciju - pravdao se Janjuš.

- Nemoj da sam te čula da pričaš sa Sanjom ili Aleksandrom. Niko te neće, nijedna te ne interesuje, ja sam degenerik prve klase! I Sanji si slao poruke koje mi je prećutala - nastavljala je Maja.

Detaljnije u videu ispod:

https://youtu.be/NF76lGGVh48

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia

#MajaMarinković #MarkoJanjuševićJanjuš #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар