понедељак, 4. јануар 2021.

KONAČNO! NENAD ŠKUNDRIĆ NAJAVIO NOVI ROMAN NAKON TRI GODINE!

Nenad Škundrić je pre više od tri godine objavio svoj roman prvenac "Iza osmeha" koji se rasprodao u rekordnom roku.






Interesovanje ni danas nije ništa manje, pa se razmišljalo o doštampavanju istog. Međutim, u poslednjem trenutku, Škundrić je ipak prelomio da je vreme da objavi potpuno novi roman, dok će se svakako nešto kasnije uzeti u razmatranje i dopunjeno izdanje romana "Iza osmeha".

KONAČNO! NENAD ŠKUNDRIĆ NAJAVIO NOVI ROMAN NAKON TRI GODINE!

Podsećanja radi, prvi roman pratila je i pesma "Sudar bez preživelih" u izvođenju pop džez pevačice Maje Marinković, dok je tekst uradio Škundrić, a za melodiju i kompoziciju se pobrinuo legendarni džez muzičar Anđelko Duplančić.

- Moram priznati da sam bio u velikoj dilemi. Interesovanje za moj prvi roman ne jenjava, posebno jer nismo mogli da pokrijemo kompletno tržište. To će se jednog dana desiti, ali za sada biće na čekanju. Mislim da je pauza od tri godine, ako ne i više, sasvim dovoljna da ljudima koji vole ono što ja radim predstavim nešto potpuno novo. Nisam želeo puno o tome da pričam, dok nije aktivno krenulo da se radi. Od mene se očekuje da pomeram granice, nezavisno čime se bavio, tako će biti i sa ovim romanom. Ljudi koji budu kupili novi roman imaće kompletan ugođaj jer se podjednako radi i na samoj priči, kao i na dizajnu i svemu ostalom što će ga pratiti. Roman se zove "Pečat na usnama" i za razliku od prvog koji ja u šali nazivam "ljubavnom brošurom" ovo će biti jedan psiho triler. Siguran sam da će kod ovog romana komentari biti podeljeni. Postojaće ljudi koji će ga obožavati i oni koji će biti potpuno razočarani. Ali to sam ja, volim da šokiram i rizikujem. Želeo bih još da napomenem da će se za kompletan kreativan deo kao i prošli put pobrinuti Siniša Milošević, jer bez njega ne bih mogao ništa. Tu je i Milena Krstajić koja će biti zadužena za lekturu. Ne želim mnogo da pričam o romanu jer je dosta posla ostalo i želim da obradujem ljude jednim posebnim izdanjem. Nadam se da će se roman "Pečat na usnama" pojaviti najkasnije do početka leta, izjavio je Nenad Škundrić koji je ujedno najavio da će sve svoje pratioce, na dan njegovog rođenja, 25-og januara, obradovati jednim malim delom iz novog romana.

https://www.youtube.com/watch?v=sGRMQdxGDs4

#Glumac #NenadŠkundrić #Roman #Voditelj #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар