петак, 23. октобар 2020.

LEPA BRENA: JA SAM UVEK DOBAR PRATILAC BOBINIH IDEJA!

- Dovoljno sam se odmarala, preispitala...






tako da, jedva čekam da se vratim koncertnim aktivnostima, to mi neverovatno fali. Pored toga baviću se Bobom, našim porodičnim poslovima, zato što nas čekaju stvari koje je Boba odavno započeo i ja sam uvek dobar pratilac njegovih ideja i dobra pomoć u svakom poslu, izjavila je legendarna Lepa Brena, a ovu izjavu ste imali prilike da čujete u net radijskoj emisiji Nenada Škundrića "Sve po spisku sa Škundrićem" gde je gost bio novinar Milivoje Mili Čolić koji je sa jednog veoma zanimljivog aspekta analizirao zajedno sa Škundrićem karijeru Lepe Brene.

Ukoliko niste bili u prilici da poslušate ovaj intervju, imate prilike u nastavku.

https://www.youtube.com/watch?v=cCF51N-PBss&t=2051s

#LEPABRENA #NenadŠkundrić #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар