среда, 21. октобар 2020.

Goga Sekulić otvoreno o problemu koji je muči: Sada sam stvarno preterala!

Pisalo se da im ne cvetaju ruže kada je ljubav u pitanju.






Pevačica Goga Sekulić uvek je mogla da se pohvali zavidnom figurom, ali od kada se porodila tvrdi da „vuče“ nekoliko kilograma viška. O temi koja muči većinu žena, pevačica je pričala za „DeToxic“.

- Pre nekoliko godina bila sam u top formi i baš sam lepo izgledala. Sada sam malo preterala i trebalo bi da probušim kašiku i skinem jedno 4-5 kilograma. Međutim, sve je to zbog toga što kada hranim sina usput i ja jedem - iskreno nam je rekla Goga, te otkrila kako funkcioniše u braku sa Urošem jer se pisalo da im ne cvetaju ruže.

- Ja sam te dečije bolesti preležala davno, ljubomora i te stvari. Ako hoće da te prevari, to može da uradi i preko dana, a ne samo kada ide uveče sa društvom u izlazak. Kada sam bila mlađa, bila sam ljubomorna, a sada sve što sam starija ne pridajem tome značaju. Kada sam dobila dete prioriteti su se promenili. Naravno da treba negovati brak, ali ne treba ni juriti za svakim – ispričala je Sekulićeva.

#GogaSekulic #Ljubomora #Pevacica #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар