уторак, 10. септембар 2024.

ČUDO OD DETETA: Aleksa je od biznis modela koji je sam kreirao, zaradio preko 50.000 EVRA!

Aleksa je od vlastitog biznis modela obezbedio sjajnu zaradu! Danas smo svedoci brze ekspanzije interneta i poslova koji su vezani za različite platforme na internetu. Neretko smo svedoci da ljudi putem interneta, iz svoje fotelje zarađuju velike svote novca. Ali šta se desi kada jedan tinejdžer iz Kovina napravi svoj lični biznis model i zaradi preko 50.000 evra?

Da, moguće je! Upoznajte Aleksu Jovanovića iz Kovina, vlasnika privatnog biznisa i edukatora koji je među ljudima na interentu i društvenim mrežama poznat kao “leksa.marketing”.

Aleksa, danas źivimo u eri ljudi i poslova koji se odvijaju “Online” ili kod kuće, za računarom. Koji to talenti izdvajaju tebe od tvojih vršnjaka s obzirom da zarađuješ više od univerzitetskog prodesora?

-Smatram da nemam neki izdvojeni talenat, ne razlikujem se od mojih vršnjaka, ali mislim da je ono što je bilo presudno da uspem u online poslu, prilika koju sam uvideo dosta mlad. Način na koji sam rizikovao i verovao da je sve ovo moguće me definitivno izdvaja od drugih.

Šta je digitalni proizvod i kako se on prodaje ako je poznato da se danas mnogo toga može pronaći na “netu” besplatno?

-Digitalni proizvodi su svi proizvodi koji nisu fizički opipljivi, a nalaze se na internetu. Generalno, kao digitalni proizvod danas možeš prodavati sve, od raznih e-knjiga, kurseva, programa, templejta, pa sve do samih aplikacija i automatizacija za razne biznise. Iako ima previše informacija na internetu i skoro sve može da se pronađe, ljudi ipak kupuju digitalne proizvode i veruju u njih.

Šta ti imaš od zvaničnog obrazovanja i kurseva? Šta si završio pre nego što si počeo zarađivati tri, četiri hiljade evra mesečno?

-Završio sam gimnaziju i upisao Ekonomski fakultet sa kog se ispisujem nakon tri meseca, jer sam shvatio da to nije za mene. Nisam video sebe, želeo sam maksimalno da se posvetim online poslu i da se fokusiram na njega.  Što se tiče edukacije, uglavnom sam se edukovao sam, ali naravno da sam imao par mentora koji su me podigli na mnogo viši nivo.

Kako je tekao tvoj put od sedenja za računarom do prve zarade, koliko je prošlo vremena?

-Nije puno prošlo. Već nakon dve, tri nedelje sam video prve rezulate i prvu zaradu, Tada sam imao samo četrnest godina.

Danas smo svedoci raznih kurseva koji se prodaju na internetu. Šta tu stvarno može da se nauči za mesec do dva i koliko se zapravo oni mogu pretvoriti u posao, a ne pasivnu zaradu?

-Postoji previše kurseva na internetu, nažalost, većina njih je prevara, zbog toga ljudi ne veruju previše u online zaradu, ali smatram da se mogu naći i jako kvalitetni kursevi sa ljudima koji će pomoći polazniku da napreduje.

Šta po tebi najviše koči ljude u Srbiji da zarade movac? Sistem, način obrazovanja u školi ili nesto treće?

-Smatram da sam način razmišljanja koči ljude oko nas. Ljudi kada vide da neko ima novca najčešče polaze od toga da je neko nekome pomogao da dođe do veće količine novca. Često se to "pomogao" izjednači sa ukrao”. Generalno, taj način razmišljanja kod ljudi mi se ne sviđa. Smatram da je pogrešan pristup ka svemu tome.

Da li ti se dešavalo da tokom kursa shvatiš da tvoj polaznik nema ono "nešto" što mu treba za prodaju stvari od kojih ti zarađuješ i kako se odnosiš prema tome?

-Svaka osoba koja započne prodaju digitalnih proizvoda može itekako da uspe u tome.  Zarada od par hiljada evra mesčcno je lako dostupna, ali jako puno ljudi odustane posle par dana i ne želi da se maksimalno posveti ovome. Tu nastaje problem. Ne postoji na internetu magični štapić za veliku zaradu. Postoji rad, trud, znanje koje se dobija na kursu i posvećenost da se stečeno znanje iskoristi.

Šta su te pitali roditelji kad si zaradio prvih pet hiljada evra?  Kako si im objasnio da jedan mladić ima toliko novca mesečno u zemlji gde ljudi jedva prežive mesec dana i to sa dva posla?

-U početku su bili skeptični, sumnjičavi i sve im je bilo čudno po pitanju toga. Moji roditelji se me razlikuju puno od ostalih roditelja mojih vršnjaka. Nakon nekog vremena su shvatili da je došlo novo doba i da nije jedina moguća opcija novac zaraditi samo ako se oznojiš ili pomučis na nekom fizičkom poslu ako već nemaš onaj stabilni u kancelariji neke firme.

Koji profili ljudi najčešće kupuju tvoj kurs. Oni što teško prežive mesec, oni koji hoće laku lovu, ili oni željni znanja?

-Iskreno, nema pravila, uglavnom su svi tu da zarade novac. Neko ima malo veća očekivanja, neko manja, ali meni je cilj da svako uz pomoć mog kursa zaradi novac, Meni to donsi satisfakciju. Nema boljeg osećaja nego kad neko uz moju pomoć počne da zarađuje. Svaki put mi to kao čoveku jako znači, a onda i kao vlasniku biznisa koji je jednom počeo od nule.

Šta je teže, savladati tvoj kurs, zaraditi posle kursa ili se održati u poslu?

-Iskreno, mislim da je najteže održati se u poslu. Većina ljudi čim zaradi neki malo veći novac, prestane da radi, mrzi ih da idu dalje, da napreduju.

Kako teče put od polaska na tvoj kurs do zarade od njega?

-Kada ljudi kupe kurs, odmah nakon uplate kreću sa gledanjem samog kursa. Kurs može da se pogleda za neka dva do tri sata teorijski, odmah nakon toga može da se počne praktično sa radom na veštinama u poslu.  Sama zarada i prvi rezultati najčešce mogu da se očekuju posle par dana. Ponavljam, ne pričamo o hiljadama evra zarade za par dana.

Koje su najčešće predrasude ljudi o tebi i tvom poslu?

-Uglavnom, ljudi pričaju kako prodajem maglu, kako sam prevarant. Ja ih odmah razuverim dokazima i rezultatima mojih klijenata. 

M. P,

Foto: Privatna arhiva

#AleksaJovanović, #BiznisModel, #DigitalnaPlatforma, #Kurs, #OnlineZarada #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар