среда, 29. јул 2020.

ĐEDOVIĆ JE RAZOTKRIO MAJU I JANJUŠA TVRDEĆI DA SU I DALJE U VEZI! Marinkovićeva se sad oglasila : Ljudi mogu da nagađaju, a ovo je istina...

Ova afera Maje Marinković i Marka Janjuševića Janjuša i dalje je u žiži interesovanja.






Ljubavna veza Maje Marinković i Marka Janjuševića Janjuša navodno se završila nakon njihovog izlaska iz rijalitija. Ipak, skoro svakodnevno izviru novi dokazi o tome da su bivši zadrugari i dalje zajedno.

O vezi Maje i Janjuša je pričao i novinar Marko Đedović u emisiji "Zadruga- Narod pita" tvrdeći da su viđeni u jednom restoranu zajedno, kao i da je ona njemu tražila novi Janjušev broj.

Kontaktirali smo Maju kako bismo čuli šta ona kaže o ovim Đedovićevim tvrdnjama i u kakvim su odnosima sada Janjuš i ona.

[caption id="attachment_190097" align="alignnone" width="1000"]ĐEDOVIĆ JE RAZOTKRIO MAJU I JANJUŠA TVRDEĆI DA SU I DALJE U VEZI! Marinkovićeva se sad oglasila : Ljudi mogu da nagađaju, a ovo je istina... Foto: Printscreen[/caption]

-  Ja sve to demantujem, uopšte se nisam pomirila sa Janjušem, niti planiram! Ljudi mogu da pričaju i nagađaju, mene to ne zanima ja sam svoje rekla, a to je da Janjuš i ja definitivno nismo zajedno, niti ćemo biti - rekla je  Maja Marinković.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Pink

#Afera #Janjuš #MajaMarinković #Zadruga #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар