петак, 6. март 2020.

MIRA KOSOVKA: IMALA SAM OSEĆAJ DA ME NOVINARI ZOVU SAMO ZBOG MOJE TEŠKE ŽIVOTNE PRIČE!

- Posle dvadeset godina, ponovo su počeli da pišu o mom teškom životu.






I to mi smeta. I sad moram da demantujem razne tekstove koji nisu istiniti i koji su se pojavili na mnogim portalima, tako da sam rešila da ipak ispričam sve, kako bi se konačno stavila tačka i zato sam imala osećaj da me nekada novinari zovu isključivo zbog mog teškog života, a ne zbog muzike. Tolike godine su prošle i sada se pojavljuju neki naslovi koje moram da demantujem jer su izmišljeni, gluposti. Verovatno su te priče napisali neki mladi i nepismeni "novinari" koji nisi ni upućeni u sve to što mi se desilo, izjavila je pevačica Mira Kosovka u emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem", koje se svi sećamo zahvaljujući pesmama kao što su "Za šaku ljubavi", "Tražimo se", itd..

#MiraKosovka #NenadŠkundrić #Radio #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #TopVibe #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар