субота, 26. октобар 2019.

SNIMA DUET!? Kija Kockar ŠOKIRALA najavom nove pesme koju snima sa POZNATIM FUNKCIONEROM!

Inspirisao je!







Kristina Kockar je pre nekoliko dana iznenadila javnost kada se pojavila u jednoj emisiji koja se bavi ozbiljnim, političkim temama i društvenim pitanjima.

Ona izgleda ne namerava da se tu zaustavi već da celu stvar podigne na viši nivo i tako reći udruži se sa političkim funkcionerima. Kako piše Srpski telegraf, pevačica planira da snimi duet sa ministrom spoljnih poslova Ivicom Dačićem.

Ona je otkrila a je već dugo vremena član Socijalističke partije Srbije i da njenog predsednika Dačića ceni.

- U stranci sam kod Dačića. Kada su me pozvali pre nekoliko godina za izbore, rekla sam im da sam u stranci i da me isčlane, ali su mi rekli da moram da dođem lično. Nikada nisam stigla da to uradim, a upoznala sam Dačića i kul mi je, niko me ne dira, nema linča - rekla je ona kroz šalu.

- Moguć je i duet sa Dačićem, zato i ostajem u stranci - rekla je Kija, a onda je prokomentarisala još neke političare.

- Svi nešto Čedu Jovanovića potenciraju, a ja ne znam. Siniša Mali je simpatičan, ali je oženjen čovek - rekla je ona.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Srpski telegraf



#Duet #IvicaDacic #KijaKockar #NovaPesma #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар