петак, 4. октобар 2019.

Marija Kilibarda u suzama zbog Željka Šašića


Marija Kilibarda, domaćin pete sezone šou-programa "Tvoje lice zvuči poznato": Željko kao Šaban nas je rasplakao. Sve nas je nasmejao Knez, koji je izgledao kao bliznakinja Zorice Brunclik






IAKO je neko vreme nije bilo u medijima, za Mariju Kilibardu predaha nije bilo. Sama je, kaže, radila na projektima koji nisu televizijski. Sada je više nego spremna da još jednom preuzme ulogu domaćina popularnog šou-programa "Tvoje lice zvuči poznato" koji u petak (4. oktobar) počinje na Prvoj TV. Šarmantna voditeljka priznaje da se veoma uželela scene i energije koja vlada u ekipi ovog TV spektakla.

- Zaista mi je nedostajao taj kreativni haos. Ovo je projekat koji okuplja veliki broj ljudi, i svi moraju da budu spremni, orni, energični, kako bi dali svoj doprinos ovako kompleksnom formatu. Ta stvaralačka energija koju investira toliko ljudi uključenih u nastanak ovakvog programa je potpuno drugačija u poređenju sa svime što sam radila do pre pet godina, kada je počela prva sezona ovog šoua. Mislim da je pomeranje granica i otkrivanje talenata učesnika ono čemu svi želimo da svedočimo. Ipak, najviše mi je drago što sam deo ove emisije zbog njenog humanitarnog aspekta.

* Šta će u petom ciklusu TLZP biti drugačije u odnosu na prethodne? Hoće li biti iznenađenja?

- Ono što je specifično jeste da je ovo jedna super all stars sezona, koja predstavlja najbolje takmičare iz prethodne četiri. Očekujte neočekivano, jer svaki zadatak nosi pomeranje granica i neko novo iznenađenje.

* Kakvi su vam utisci do sada i šta vas posebno motiviše u radu na ovom projektu?

- Opšti utisak mi je to što su svi učesnici veterani ovog šoua, povratnici na ovu scenu. Iako su mislili da su dali svoj maksimum u prethodnim sezonama, oni, ipak, mogu više. I to će i dokazati.

* Ko se, po vama, najbolje snalazi u transformacijama? Ima li onih koji su sada mnogo bolji u imitacijama nego što su bili ranije?

- Svi su mnogo bolji! Baš zato što, kao što rekoh, svi hoće da "čupaju" iz sebe i više od onog što su pokazali u svojim prethodnim nastupima.

* Ko vam je do sada naterao suze na oči, a ko vas je najviše šokirao svojim nastupom?

- Nastup Željka Šašića kao Šabana Šaulića bio je veoma dirljiv i emotivan i mislim da je rasplakao pola studija. Sve nas je nasmejao Knez, koji je izgledao kao bliznakinja Zorice Brunclik. Ali najviše sam uživala u nastupu Danijela Kajmakoskog, kada je bio u ulozi jednog od mojih omiljenih frajera - Hjua Džekmena.

* Takmičari su već angažovali koreografe i trenere kako bi se što bolje pripremili. Ko je, po vašem mišljenju, najozbiljnije shvatio predstojeću sezonu?

- Svi su štreberi (smeh)! Ovo su ljudi koji su veoma posvećeni i predani svemu što rade.

* Na snimanju ovakvog šou-programa često se dogode neplanirane situacije.

* Da li već ima nekih anegdota?

- Keba je već završio sa tri kopče na nozi! U drugoj sezoni smo imali anegdotu kada je imitirao neku ženu i pao sa štikli, ja sam u jednom trenutku u emisiji rekla "Keba je pala"! I, evo, Keba je ponovo pala (smeh).

* Kada bi neko za imitaciju izvukao vaše ime, koga biste voleli da vidite na sceni? Da li biste prihvatili da mu budete mentor i koje biste mu vaše najkarakterističnije crte otkrili?

- Mislim da mene Tamara Dragičević sjajno "skida", što je i uradila u prvoj sezoni. I to voli da me imitira kada sam "tužna" i "u bedaku" - što se nikad ne dešava, pa me onda ona prikaže kao nasmejanu i potpuno euforičnu. Tako da bih njoj dala taj zadatak ponovo, jer je u tome sjajna.

* A kada biste se vi takmičili, u čijoj koži biste se najbolje snašli?

- Sve što podrazumeva neku interesantnu i zahtevnu plesnu koreografiju prihvatila bih odmah! Ali ne bih mogla da pevam! Jedino možda neko repovanje (smeh).

* Žiri je u petoj sezoni u potpuno drugačijem sastavu. Da li će neko od njih, kao i u prethodnim ciklusima, biti mentor učesnicima?

- Imamo sjajan žiri - Dubravku Mijatović, Uroša Đurića i Dušana Alagića, koji je zajedno sa Sarom Milutinović i mentor takmičarima. Drago mi je i što je koreografkinja Milica Cerović deo projekta, jer kod nje privatno idem na časove plesa.

"SUPER SRBIJA"

* PROŠLE godine gledali smo vas u drugačijem TV formatu od onih koje ste vodili kroz karijeru. Da li vam je prijala ta promena?

- Radeći "Super Srbiju" bila sam nadahnuta pričama ljudi koji su započeli privatne poslove, bukvalno krećući ni iz čega. To je za mene bilo toliko inspirativno, da sam i ja započela nešto svoje. Upravo sam na tom projektu radila dok me nije bilo na malim ekranima.

Izvor: Novosti



#MarijaKilibarda #Snimanje #TLZP #TvojeLiceZvuciPoznato #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар