среда, 17. јануар 2024.

Pripremate se za selidbu - Ukoliko se pitate šta sa starim nameštajem, imamo i za to rešenje

Selidba spada u jedne od najzahtevnijih poslova i događaja u životu. Pored toga što morate da organizujete sve što je potrebno za preseljenje u novi dom, morate i da odlučite šta ćete uraditi sa starim nameštajem koji vam više ne treba ili ne odgovara. U nastavku teksta delimo sa vama savete  za selidbu koji će vam pomoći da funkcionalan polovan nameštaj što bolje iskoristite, a da se starog što lakše rešite.






Odnošenje starog nameštaja na deponiju


Odnošenje starog nameštaja, je najčešće prvi problem sa kojim se susrećemo tokom seldibe. Rešenje kojem se najčešće pribegava jeste da stari nameštaj odesemo na deponiju. Međutim to nije tako jednostavan proces kao što se čini. Prvo, morate da imate adekvatno vozilo koje može da primi sve komade nameštaja koje želite da transportujete.


Drugo, morate da znate gde se nalazi najbliža deponija koja prima takvu vrstu otpada i da li je potrebno da platite neku taksu ili da imate neku dozvolu za to.


             Treće, morate da imate dovoljno snage i vremena da utovarite i istovarite nameštaj, kao i da ga rasporedite na deponiji.


            Zbog svih ovih poteškoća, najčešće se angažuju agencije za selidbu angažuju kako bi one obavile odnošenje starog nameštaja. Tako ćete biti sigurni da su vaš stari nameštaj ili bela tehnika odloženi na odgovarajuću deponiju, na ekološki prihvatljiv način.



Transport starog nameštaja u novi dom


Ukoliko je vaš nameštaj i dalje očuvan i funkcionalan, tokom selidbe se može transportovati u vaš novi dom. Tom prilikom, radnici u agenciji za selidbe mogu obaviti i demontiranje i ponovno montiranje nameštaja, ukoliko vi ne raspolažete potrebnim alatom za tu vrstu posla.


Za razliku od prevoza na deponiju, ovaj zadatak je znatno zahtevniji, s obzirom na to da je sav nameštaj ili tehniku potrebno transportovati bez bilo kakvih oštećenja. Zato će se u ovom slučaju i koristiti drudge vrste kombija i kamiona, kao i osiguravajuća oprema.


U svakom slučaju, prepuštanjem ovog dela selidbe agenciji, zagarantovali ste sebi bezbedan i brz transport nameštaja, kao i za njegovo raspoređivanje u novom stanu. Na ovaj način ćete uštedeti vreme, ali i živce, a vaš nameštaj će dobiti novi život u novom domu. 


grilsAko je nameštaj oštećen, izbledelog boje ili zastarelog dizajna, ali i dalje funkcionalan, razmislite o tome da ga poklonite prijateljima ili poznanicima kojima je potreban.  


Druga opcija jeste da postavite nameštaj ili belu tehniku na oglas i pokušate da prodate. Ovo je dobar način da nešto novca zaradite. Jedino na šta vam moramo skrenuti pažnju je da to učiniti na vreme, s obzirom na to da se i polovan nameštaj i bela tehnika ne prodaju tako brzo.



Šta možete vi da preduzmete tokom selidbe?


Ako ste se odlučili za angažovanje agencije za selidbe, to ne znači da vi nemate nikakvu ulogu u celom procesu. Naprotiv, postoje neke stvari koje možete da uradite kako biste olakšali sebi i agenciji posao i kako biste izbegli nepotrebne komplikacije i troškove. Evo nekih saveta.



Da li želite agenciju samo za prevoz ili i utovar i istovar


Kada birate agenciju za selidbe, morate da odlučite da li želite da oni samo prevezu vaš nameštaj ili da se bave i njegovim utovarom i istovarom. Ovo će uticati na cenu usluge, ali i na vašu odgovornost.  


Ako želite da sami utovarite i istovarite nameštaj, morate da budete spremni da uložite više fizičkog napora, ali i vremena. U svakom slučaju, ukoliko raspolažete vremenom i imate ljude koji vam mogu pomoći, utovar i istovar starog nameštaja možete sami da obavite. Tom prilikom agencija bi bila angažovana samo za prevoz, što bi spustilo cenu usluga.



Ukoliko ste pakovali nameštaj, označite kutije


Ako ste sami pakovali svoj nameštaj u kutije, preporučujemo vam da ih označite kako biste olakšali sebi i agenciji raspoređivanje nameštaja u novom domu.  


Na kutijama možete da napišete šta se u njima nalazi, kojoj sobi pripadaju, da li su lomljive ili teške i slično. Tako ćete izbeći da otvarate i premeštate kutije nepotrebno i da gubite vreme i prostor.



Podelite sa radnicima što detaljnije informacije o terenu


Kada dogovarate selidbu sa agencijom, važno je da im date što detaljnije informacije o terenu na kome se nalaze vaš stari i novi dom. To podrazumeva da im kažete da li ima lifta, koliko je spratova, koliko je širok hodnik, da li ima stepenica, da li ima parking mesta, da li ima nekih prepreka ili ograničenja na putu i slično.


 Najbolja opcija je da im pošaljete fotografije, u slučaju da radnici iz agencije ne mogu da izađu na teren i lično se uvere u uslove.


 Sve ovo će pomoći agenciji da proceni koliko će im trebati vremena i resursa za selidbu i da vam ponudi adekvatnu cenu i uslove.


              Nadamo se da smo vam pomogli da se bolje pripremite za selidbu i da rešite dilemu šta da radite sa starim nameštajem. Želimo vam srećnu i uspešnu selidbu!


Foto:ajkula/promo

PRessSerbia

#Selidba, #Selidbe, #TransportNameštaja #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар