понедељак, 23. октобар 2023.

Katarina Dragićević: Iza kulisa svetskih destinacija

Sve što niste znali o TV licu i svetskom putniku






Katarina Dragićević: Iza kulisa svetskih destinacija

Katarina Dragićević je upečatljivo televizijsko lice Balkan Trip televizije koja ljubav prema novinarstvu i turizmu svakodnevno spaja u televizijski format. Nakon studijske emisije ,,Last Minute” po kojoj je prepoznatljiva. Katarina je otišla i korak dalje, naime priprema autorsku emisiju ,,Sa Katarinom oko sveta“. Njen rad podržavaju ambasade kao i mnoge turističke agencije uz čiju je podršku obišla i predstavila mnoge destinacije kakve su Turska, Tunis,  zemlje Mediterana  i Evrope. Povodom njenog zalaganja u oblasti turizma i novinarstva uručeno joj je i priznanje,,Bussines Oscar Awards“  Focus Radija.

 

  1. Nedavno Vam je uručeno priznanje Bussines Oscar Awards, kakvi su utisci povodom toga?


Moram priznati da je ova nagrada došla u pravo vreme! Naime, koliko god truda ulagala u sve ono što radim, često zastanem i pitam se da li sam na pravom putu i da li je to što stvaram dovoljno dobro. Na takve dileme ubrzo mi je stigao odgovor kroz ovo priznanje. Neizmerno sam zahvalna Focus Radiju što je prepoznao moj trud i  priznanjem me motivisao da još hrabrije nastavim dalje. Neverovatan je osećaj kada vas i druge kolege iz medija podržavaju i vrednuju vaše zalaganje.


  1. Trenutno pripremate autorsku emisiju. Šta Vas je inspirisalo da se opredelite za temu kao što je povezivanje naše zemlje sa drugim, udaljenim zemljama?


Pre svega kako dosta putujem, najpre iz ugla putnika, a potom i iz iskustva turističkog vodiča uvek me je zanimala kopča koja povezuje druge narode sa nama. Koju god destinaciju da sam posetila ma koliko ona bila udaljena dobijala sam saznanja o koja su vezi sa našim narodom protkana kroz običaje, jezik, kulturu, religiju i istorijske konekcije. Kako volim svoj narod i svoju zemlju odlučila sam da na svojstven način prikažem sve te spone i  sličnosti između nas i drugih naroda. U  tome je specifičnost moje emisije. Do sada niko nije nije radio takve komparacije, a mislim da je izuzetno važno da u ovom istorijskom trenutku pokažemo kakvi su koreni, tradicija i sve ono što posedujemo zbog čega možemo da se razumemo i  povežemo sa drugima narodima. Nema destinacije gde sam bila a da nisam pronašla vezu sa nama. U emisiji ,,Sa Katarinom oko sveta“ želim da gledaocima približim sve te mostove koji nas povezuju.  U sam proces realizacije emisije uključene su mnoge ambasade i turističke agencije, što govori o kvalitetu i potencijalu emisije. Zahvalna sam na toj podršci, kao i televiziji Balkan Trip za koju kažem da je moja druga kuća jer su među prvima uočili moj potencijal i podržali moju ideju za emisiju,,Sa Katarinom oko sveta“  . Smatram da je za emisije o turizmu dobro izaći iz studija i otisnuti se u svet. Tako da ću uskoro na Balkan Trip televiziji  sa lica mesta, odnosno iz prve ruke gledaocima preneti brojne impresije i informacije o raznim egzotičnim zemljama.

Katarina Dragićević: Iza kulisa svetskih destinacija

  1. S obzirom da često putujete, koji vid putovanja bi posebno istakli? Da li postoje predrasude o nekim putovanjima?


Najveći utisak na mene su ostavila prekookeanska krstarenja, koja predstavljaju najuzbudljiviji i najzanimljiviji vid putovanja i odmora. Za kruzere volim da kažem da su to ploveći luksuzni hoteli. Kad smo kod luksuza želim odmah da razbijem predrasude oko cena, starosne grupe putnika i svega onoga što zbunjuje putnike iz naše zemlje a tiče se ove vrste putovanja. Jedna od glavnih predrasuda je da su krstarenja veoma skupa. Mogu biti u zavisnosti od usluge i trajanja putovanja, međutim ovaj vid putovanja je danas veoma pristupačan i dostupan svima. Kada uporedimo cenu ovih plovećih „hotela“ u odnosu na kopnene hotele videćete veliku razliku. Recimo, tokom jednog krstarenja Mediteranom u trajanju od sedam dana, možete videti tri države, svakodnevno se budeći u drugom gradu. To je jedna od čari krstarenja.  Cenu određuje izbor i pozicija kabine koja može biti unutrašnja, kabina sa prozorom, kabina sa terasom. Dobro je znati  da je povoljnije ako se opredelite  za unutrašnju kabinu, a sa druge strane ukoliko želite potpun doživljaj uz ne mnogo veću razliku u ceni, izbor je kabina sa terasom. I, našim putnicima je važna ponuda hrane, a na kruzerima su u cenu uključeni tri bogata obroka. Krstarenje podrazumevaju brojni sadržaji za sve uzraste, čime se prevazilazi predrasuda da su krstarenja za starije generacije.  Naprotiv, postoje različite ture prilagođene svim tipovima putnika, bilo da idete sami, sa partnerom, porodicom, uživanje neće izostati u bilo kom slučaju. Na kruzeru nemate osećaj da ste na moru, pogotovo za one koji mislie da će osetiti da se „brod ljulja“. Toga nema, jer zahvaljujući unapređenim tehnologijama plovidba je udobna i sve je podređeno komforu putnika.


  1. Iako rad bazirate na destinacijama van Srbije, trudite se da ispratite i podržite razvoj turizma u Srbiji. Koje su interesantne destinacije u našoj zemlji, a još uvek im se ne posvećuje dovoljna pažnja?


Važno mi je da podržim turizam naše zemlje. Smatram da Srbija ima izuzetno veliki turistički potencijal, a na nama je da svi zajedno kroz svoj rad podržimo pre svega mesta koja još uvek nisu prepoznatljiva, a imaju toliko toga da ponude. Mi kao mediji itekako možemo da damo doprinos u promociji našeg turističkog potencijala. Nedavno sam posetila Sjenicu,koja je zahvaljujući poseti novinara i ambasada postala interesantna domaćim i stranim turistima. Takođe sam  posetila skriveni dragulj Vojvodine- Bač.  Ovo živopisno mesto je proslavilo dve decenije posvećenosti vrednostima, koje  promoviše u okviru manifestacije” Dani evropske baštine- Dani Bača”. Vodeća tema u celoj Evropi, pa i u Baču je „Živo nasleđe“, s ciljem što boljeg prepoznavanja, razumevanja i negovanja nematerijalnog kulturnog nasleđa.

 

foto :Fokus radio/privatna arhiva

PRessSerbia

#BalkanTrip, #KatarinaDragićević, #SaKatarinomOkoSveta #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар