петак, 30. април 2021.

Vremenska prognoza za 1.maj

Vremenska prognoza za 1.maj:Najniža temperatura od 9 do 16, a najviša od 25 do 30 stepeni. 






Promenljivo oblačno i toplo, ujutro u Vojvodini, a kasnije posle podne i uveče ponegde i u ostalim predelima, lokalna pojava kiše ili kratkotrajnih pljuskova ponegde praćenih grmljavinom.

Vetar slab i umeren,  u  planinskim predelima povremeno jak, jugozapadni, na jugu Banata slab i umeren jugoistočni.

Najniža temperatura od 9 do 16, a najviša od 25 do 30 stepeni.

Foto: Pixabay

Izvor: PRessSerbia/ RTS

#PROGNOZA #PrognozaZaBeograd #PrognozaZaSrbiju #VremenskaPrognoza #PRessSerbia #PRessSrbija

1 коментар:

  1. zdravo prijatelji, ovo je moj tesitmoney, ja sam jedan od onih ljudi koji su rekli: "Nikada neću zvati vidovnjaka ili mađioničara ili bilo što" da mi pomogne riješiti svoje probleme - barem sve svoje ljubavne probleme, ali dobio sam do točke u kojoj sam znao da mi treba neko vodstvo i drago mi je što sam pronašao ovog čovjeka po imenu DR ALABA. Kad sam umalo izgubila Davida u jednoj od glupih svađa (raskinuo je sa mnom), mislila sam da sam izgubila sve. Plačem cijeli dan i mislim da mi se to više nikad neće vratiti. Pročitala sam toliko svjedočanstava o ljubavnoj čaroliji dr. alabe, kako pomaže vratiti bivšu ljubavnicu. Brzo mu šaljem e-mail i također vraćam svoju ljubavnu čaroliju svom mužu u roku od 48 sati kada sam ispunila. A kad sam bila u očaju, nije me iskoristio. Učinili ste jako dobru uslugu osobi koja je u stvarnoj potrebi. Ne znam kako si to napravio ili kako ova magija djeluje, ali sve što znam je da DJELUJE!! David, moj suprug i ja smo sretni zajedno i uvijek ću biti zahvalna DR ALABI, pošaljite mu e-mail za bilo kakvu pomoć, vrlo je sposoban i pouzdan za pomoć na email adresu:dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsappu i viberu: +1(580) 373-2215, želim ti sve najbolje.

    ОдговориИзбриши